det har alltid varit du..


just nu.


Hejsan!
Förlåt för dålig uppdatering, eller nej.. inte förlåt! Det är min blogg, jag bestämmer när jag ska/orkar uppdatera. Haha, skitsamma. Igår så färgade jag mitt hår då, lägger upp bilder sen på det. Och idag så har jag gjort massor, fast igentligen ingenting, haha svårt att förklara. Men ja, och imorgon så ska jag åka in till norrtälje och fixa hårförlängning, eller jag ska dit och så får dom se vilka ''färger'' på håret som de ska beställa. NAJS! :) sen så kommer min systemkamera den här veckan som kommer också, wiie! Men ah sen så börjar skolan dårah på tisdag, asså jag kommer inte orka det, menmen jag får överleva. Nu blev det ett vääldigt långt inlägg (för att vara jag) haha så nu slutar jag skriva, puss på er!

Kommentarer
Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg? Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Tack, kram!

2011-01-09
URL: http://elinnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0