om du vore här, skulle jag aldrig släppa dig



Hejsan!
Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår, men jag hade fullt upp med andra saker.. Först så åkte klassen in till Stockholm och kollade på museum, sen efter skolan åkte jag och malin och några till med bussen in till norrtälje och när vi kom fram gick vi till busstationen, sen vidare till statoil? och flumma som galningar där, sen gick vi till skidbacken! och sen när vi är nästan framme ser vi att det inte är öppet?! Såå.. då går vi till sportcentrum och är där och värmer oss i typ 1,2 timmar kanske? Haha. Galet kul vare iaf! sen så åkte vi hem med mamma till mig och var här en liten stund, sen åkte malin hem. Och sen på kvällen hade jag bara allmänt kul med familjen. Haha, nu fick ni höra typ varenda liten sak jag gjorde igår, men skitsamma! Jag kan säga att jag gick asmycket igår! så nu har jag träningsvärk i bena. Men nu vet ni det. Nu så ska jag hoppa in i duschen. Hejsvejs!



Lååångt inlägg

Kommentarer
Lina

fin blogg! vad ska du göra idag? :D

2011-01-15
URL: http://chewychewy.blogg.se/
josefin

sv: Här är det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0