*skämma ut sig dag*

Hej på er!
Idag så var jag ju i täby med Malin. Vi hade sjuukt kul! Fast ah, jag skämde ut mig ett antal gånger, asså ussch!!! Jag ramlade i trappan mitt i centrummet, och sen skulle jag sjunga lite tyst på skämt till malin men så råkade jag typ skriksjunga (jag är inte bra på viska) sen så behöver jag inte berätta mer, för det hände mycket värre mer saker... så ni kan ju fatta hur jag har skämts idag, fast nej jag skämdes inte så mycket jag och malin satt typ bara oss på golvet och gaaaaapskratta.. haha nejdå.. men ni fattar. Kul vare iaf!

Men nu så sitter jag här iaf med min mjukisdress och har precis mumsat i mig en blåbärsmuffins? heter det så?.. hmm.. skit samma! nu så ska jag kolla lite bloggar. Puss på er!


Kommentarer
Malin

Hahaha, du kan väll berätta om när du höll på att skämma ut dig på donken ? ?? ? ? HAHAHAAHAHA CRAAZY <33333333333333333

2011-01-05
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0