BLÄ SKJUT MIG. ÅÅÅÅÅNGEST

Nu har jag packat klart. 15 kilo exakt. Och de är precis så mycket den får väga. BRA JOBBAT!
Nej, men usch. Det här känns inte bra på nått sett. Jag brukar alltid känna varje gång att jag har glömt något. Men den här gången, då känner jag verkligen på riktigt att jag har glömt något. Det är så sjukt jobbigt. Jag mår illa när jag tänker på det, sån ångest har jag. Min väska vägde ju först 20 kilo, hehe! Så jag fick plocka ur skit mycket! Så nu känns det inte som om jag har något kvar, även fast jag visste att jag inte skulle använda alla dom där 40 linnena, he-he. Nej men seriöst. Det här är inte ens kul. Så imorgon tänker jag gå upp 1 timme innan en vad jag egentligen skulle gå upp, så jag kan extra kolla allt. För nu är jag alldeles för trött för att ens tänka. Så godnatt sötisar. Vi hörs imorgon innan jag åker. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0