bombay dreams

Hej hallå!
nu har jag precis kollat klart på bombay dreams, grym film asså! jag har alltid tyckt den filmen är bra! ååh, när jag kollar på den filmen får jag värsta kicken att jag vill åka till Indien, fatta coolt! det är ett land jag verkligen skulle vilja åka till..tro det eller ej men jag har alltid tyckt det har varit intressant med andra kulturer och sånt och där verkar det vara så anourlunda igemfört mot här i svergie typ. Så dit ska jag åka någon gång i mitt liv har jag bestämt ;)
.
Men nu så ska jag inte skriva mer onödiga saker.. utan nu ska jag ta en lååång skön dusch och ha hårinpackning, smörja in mig med olika saker, osv .. HARE BRA! puss!
haha fett najs, fast jag kan inte tänka mig själv där i Indien.. men ändå gossh vad coolt!

Kommentarer
Nathalie

Sjukt fin blogg sötis!<3

Nathalie

-tack själv, jag ska på seglar läger i 1 månad :D. haha förstår de. Kram<3

Lina - Kom in till mig!

Vill också åka till Indien. Det verkar vara så himla färgglatt!

2011-06-17
URL: http://inteidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0