en utav dom läskigaste kvällarna.

hello!
nu har jag precis kommit hem, jag är alldeles skakis just nu. Det här var nog en utav dom läskigaste kvällen någonsin, jag kan berätta lite kort. Jag skulle cykla hem i mörkret helt själv från steffi, och då tänkte vi vara lite sådär smarta att prata i telefonen så det inte blev lika läskigt.. men sen typ efter halva hade det gått bra, så kollar jag in i ett fönster i ett jätte läskigt vitt hus som ingen bor i, då sitter en gammel gubbe och stirrar på mig.. så ni kan ju tänka er hur fort jag cykla därifrån då.. sen inte nog med det, då kommer en fetish padda och hoppar rakt framför mig. och inte nog med det, sen kommer en grävling som kan bita sönder ett helt ben rakt framför mig och bara stirrar på mig, så då kunde jag inte hålla mig så jag skriker allt vad jag har, och då var klockan liksom halv tolv, så ursäkta alla som jag kanske väckte.. men det var så jäkla läskigt. Men innan jag åkte hem iaf satt jag och steffi på en brygga och bara snackade och planerade lite inför sommarlovet, myyys! sen drog vi som sagt hem till henne, sen drog jag hem.
Ojdå, jag hade lovat mig själv att det inte skulle bli såna här långa texter längre, men jag var bara tvungen att berätta om det. Nu så ska jag sova för imorgon ska jag antagligen gå upp tidigt. pusssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0