gryym kväll.

hello babes!
nu har jag precis kommit hem och sitter nu nyduschat i min sköna onepiece och proppar i mig godis framför tvn med min bror&sarah! min kväll har varit grym asså, först så grilla jag med min familj, sen iaf drog jag och steffi till malmen och var ensamna ett litet tag och då sola vi och lyssna på musik, sen så kom buster, jeppe, ante, jp och danne, och då badade vi och blev attackerade av måsar och massa kul, hahaha! det var iaf grymt kul, och sen gjorde vi massa mer saker men jag orkar inte berätta allt för jag är så jäkla trött nu. Men imorgon blir det antagligen träffa steffi igen, och sen kanske malin om den rumpan har tid, jaja ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0