saker du kanske inte visste om mig?

OM MIG:
* Jag har scenskräck
* Jag tål inte få för många blickar mot mig
* Jag är väldigt blyg med dom personer jag inte känner mig trygg med, tillomed vissa kompisar.
.
UTSEENDE:
* Jag har väldigt mycket komplex över min kropp
* Jag hatar att höra att jag är för smal. För det är jag inte ens.
* Jag har som ett ''stycke'' hår som alltid typ sticker ut
VÄNNER:
* Jag har världens bästa vänner.
* Jag skulle kunna prata om allt med mina vänner, men jag gör inte det längre.. pågrund av vissa anledningar.
* Malin Rydberg är och kommer alltid vara min bästavän! en feeet länk till henne:)
höhö, kanske kör lite mer sånna här saker.. men vi får se. Jaja, pusshej!

Kommentarer
Jessica

SV: hahaha detdu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0