underbart.

Tjoo babes!
Har haft en galet bra dag idag asså, först skolavslutning sen efter det drog malin, jag och steffi till malmen och träffa massa folk där blandannat buster, vicann, hannes, emil, jesper, jesper, osv... orkar inte skriva alla men det var iaf galet nice. Vi bada, grilla, snacka och hade det allmänt kul. Vi fick rädda en stackars fågel också... usch både jag och steffi grät floder för vi tyckte så synd om den :/ Men den överlevde iaf tack vare buster, haha bra jobbat! :)
Men nu är jag iaf hemma igen och imorgon kanske jag ska träffa massa folk igen. Hoppas ni också har haft en bra start på erat sommarlov. Puussssssss<3
bild från innan jag åkte till malmen, sniiiigg tjej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0