Dag 7

(Dag 7 - Tio sanningar om mig)
1. Jag har ett behov av att köpa saker nya saker hela tiden ..Pengargalen..
2. När jag mår dåligt, håller jag det alltid inom mig.. alltså berättar aldrig för någon annan om jag mår dåligt.. Dålig vana jag vet.. men så är det.
3. Jag är världens dåligaste förlorare. Ni kan fråga vem som helst. Jag är en dålig vinnare ochså för den delen ;)
4. Jag är sämst på argaleken.. Börjar skratta innan man har börjat.. hehe!
5. Jag får OFTA höra att jag är bortskämd....
6. England är ett land jag vill till mer än något annat, eller ah London.
7. När jag blir stor vill jag skapa ett eget företag
8. Jag blir lätt sur, och när jag blir det är det inget att leka med.. höhö
9. Jag förlåter ofta folk väldigt fort.. Vilket absolut inte är bra. Folk kan tillochmed få mig att tro att det är jag som har gjort allt fel och får mig att börja hata mig själv, när jag inte har gjort någonting...
10. Jag är väldigt känslig, men jag visar det inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0