Deprimerad


5 saker till varför jag är deprimerad.
*min kamera är inne på lagning, så jag inte får den på hela 4veckor och desutom får betala 500-1000kr för att laga den. Fast iförsej får mamma och pappa betala det, men ändå? jag kunde ha lagt det på något annat..

*snöäcklet snöade idag. Jag som trodde det var vår(?)

*maassa prov och stress i skolan!

*jag har ingen blogglust, fast ändå så har jag det. Konstigt?

*min ekomoni går snart i konkurs :S Det är så mycket jag vill ha just nu, så jag kommer snart inte ha några pengar kvar.... :( buhuhu, KAN NÅGON GÖRA MIG RIK?


Förlåt för ett negativt inlägg, men som sagt jag är lite deprimerad.


Kommentarer
Dilan Dilir

de 4 sista punkterna stämmer också in på mig.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0