JUSTIN BIEBER I 3D

Har haft en super bra fredag, om man räknar bort skolan.
Först drog jag hem en snabbis, sen sprang jag ner till bussen och åkte till täby med Malin. Vi kom dit klockan 7 så då var ju ingen ide att shoppa eftersom alla affärer var ju stängda då, så vi gick och åt eftersom ingen av oss hade ätit något på hela dagen typ. Sen vid 8 gick vi och kollade på Justin Bieber Never say never.. Måste säga att den filmen var verkligen GRYYYYYYYYYYYM! Och en till sak, jag trode aldrig att jag skulle bli så kär i Justin Bieber som jag är nu.. Förut var jag en sån där, ja visst han är snygg? men vad mer?.. Men nu ba, OMG! IT'S JB! OMG! I LOVE HIM!!!! aaaaaaaah, haha nejdå! men jag är helt galen i han! han har verkligen allt. Usch jag grät i slutet i filmen för att den var slut, okej jag gjorde det flera gånger i filmen! Men han är verkligen skiiiitsnygg. Shit asså. Det här är sjukt. Jag sitter och pressar hans musik, kollar billjetter till någon av hans karrierer eller vad det heter, jag kollar på massa bilder på han stup i ett och har han som bakrundsbild på vartenda liten sak.. Är det något fel på mig eller?! Nejmen ååååååååh, jag är så kär i honom.
Detta är verkligen sjukt för en vecka sen blev jag irriterad på alla dom där Justin Bieber fanen men nu är jag en utav dom.. hehe! ooops.
JAG REKOMMENDERAR VERKLIGEN FILMEN!

Kommentarer
HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: hihi okej vad kul att du är med och tävlar om att bli lördagens blogg, vinnaren dras idag så håll utkik! :D

2011-03-26
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0