Solsken

haha den första och den andra bilden är lite halvmystiska.. Men sånt är livet.
HEJ!
nu sitter jag och har ett väldigt trevligt samtal med gullisen Jennifer. Och i helgen så åker jag på konfaläger, wiiie! Jag åker på Söndag och kommer hem på Tisdag. Jag har med mig datan dit, så bloggen kommer iaf inte vara helt nere;) Så det kommer bli feta najs! Men det mindre dåliga är att jag inte har någon kamera med mig, för att min är ju på lagning så jag kommer antagligen få bilder av andra, eller så ska jag låna min systers kamera.. Vi får se.
Men nu så ska jag packa lite, så vi hörs!

Kommentarer
Jennifer

hej du är gulig

2011-03-11
URL: http://msje.webblogg.se/
Dilan Dilir

härliga bilder gumman :)

Dilan D

inget att tacka för gumman! :D Ja,jag älskar låten <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0