-hemma-

Tjjjeeenare gott folk!
Nu är jag hemma i svergie igen! jag måste säga att vi har haft det otroligt underbart i Kreta. Det går knappt att förklara hur skönt det har varit att vara borta från allt här hemma. Längtar redan tillbaka! :/ Hur som helst, vi har iaf badat, solat, ätit massa goda glassar, dansat, ridit på en såndär tjursak, skrattat, åkt ut på spännande saker.. och ja ni vet allt sånt där kul man gör utomlands! det har varit hur kul som helst. Skulle lätt kunna åka dit igen!
Och ja, om jag är brun.. nej skulle jag säga! visst har jag fått lite färg. Men jag är inte direkt som dom där som blir hur bruna som helst.. nej, men huvudsaken är att jag har haft kul, och det har jag verkligen haft! :D Hur har ni haft det här i svergie när jag har varit borta då? ;) Haha, skulle tro att jag har haft det liiite bättre..
Nej nu måste jag packa upp allt, jag kom ju hem klockan 4 på natten så orkade inte göra det då ..
Första bilden från kreta..

Kommentarer
Jessica

va man har saknat dig dååååååååååå !!!!!!! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0