bloggpaus

-BLOGGPAUS-
jag har för mycket saker att göra just nu, liksom dom sista dagarna innan jag får sommarlov och betygen sätts, och jag har fortfarande inte jobbat ikapp den veckan jag missade när jag var i kreta. Så nu måste jag faktiskt sattsa mer på skolan, så jag iaf kan få ett någolunda bra betyg.  Men sen när jag kommer tillbaka kommer allt vara som vanligt fast lite bättre, har många planer inför bloggen så den kommer bli bättre, ny design kommer också det komma. MEN NI FÅR HA DET BRA. sen får vi se när jag kommer tillbaka.
Puss / kajsa

Kommentarer
Ekblaad <3 Borderline blogg

Hej! Såg din blogg och gilla den direkt, därför tänkte jag fråga om du möjligen är intresserad av ett länkbyte? Jag har ca 500-600 läsare om dagen! OM du är intresserad så mejla: [email protected] blir så rörigt att ta det bland dom "vanliga" kommentarerna!. Ha en bra dag...

2011-05-29
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0