Dag 33

(Dag 33 - Någonting jag saknar väldigt mycket)
När man var liten. Man hade så mycket roligare då.. Om man tillexempel var hemma, då kunde man nästan göra allt, gå ut och leka.. leka med barbies.... göra kläder till dockorna.. leka kull.. gömma sig.. ja nästan allt! Nu om man är hemma, vad gör man? man går ju inte direkt ut och leker.. nej man sätter sig vid en dator och får dåligt samvete sen för att man har suttit där hela kvällen.. Nej usch. Man kan ju ifursej göra allt det där nu med.. Men man har ju absolut ingen fantasi, och jag skulle aldrig klara av det nu för usch vad tråkigt.. som när jag praoade på dagis, dom ville ju leka med barbies med mig och jag tänkte ah visst. Sen när vi väl skulle leka, jahapp... hej mitt namn är lisa.. nejmen asså jag visste inte ens hur man gjorde, så det slutade med att jag gick där ifrån.. haha! men ja som sagt man hade så mycket bättre fantasi när man var liten, och allt verkade så mycket lättare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0