tidsfördriiiv igen

När var du senast utomhus och vad gjorde du då? För någon timme sen, jag satt ute och drack läsk, haha kulliv asså. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Emma erikssons blogg Vad har du på dig? Mjukiskläder Drömde du något inatt? I så fall - vad? att jag fick träffa Justin bieber . När skrattade du senast? Idag
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En hylla, spegel. Har du sett något konstigt på sistone? Inte just nu, men ah. Vilken var den senaste film du såg? Justin bieber never say never. Tycker du om att dansa? Inte när alla står och kollar på, men om andra dansar med mig är det kul :D. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? ehm... jag har asmånga namn men.. william, natalie, isabell/isabella, tova, malina, malvina osv (mest flicknamn btw)

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? vaddå överväga?.. om jag skulle flytta utaomlands skulle det vara till Justin bieber. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? välkommen! haha nejmen vet inte ens vad pärleporten är för nått?! Vad tycker du om den här listan? rooolig.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0