tjenare mannen!

Tjenare!
Nu så har jag kommit hem från skolan och sitter just nu och lyssnar på justin bieber <3 Ååååh, alla har mobbat mig i skolan idag för att jag älskar han? Asså egentligen jag fattar inte vad det svåra är? jag gillar en kändis? so what? det finns tusen miljoner som är lika desperata som mig? liksom bara för att det är just justin bieber är det fel? nej jag blir så arg på sånt. Justin Bieber är min största idol, och jag kommer inte ändra på det för att någon annan tycker att han är bög? eller vad ni nu tycker.
Hur som helst, snart ska jag dra till gympan och träna! Kuligt! Hinner tyvärr inte lägga in designen tror jag, men vi får se?
Nu så ska jag fortsätta lyssna på jb, så ni får ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0