Ohyeeeh!


Hello!

dagen med majlin idag ägde som vanligt! fick inte med mig nått hem, för vi var bara i täby i typ en timma haha!  hon skulle på träning och jag skulle hem och packa (vilket jag inte har hunnit). och juste detta måste jag berätta! kolla tåget gick halv 4? kanske.. ah iaf sen så en minut innan de, så står vi i hm, så jag bah till malin VAD ÄR KLOCKAN?! hon typ bah shit och börjar springa.. så vi springer runt hela täby centrum och hinner faktiskt med tåget! :) men sen när vi är i åkersberga så har bussen precis gått, suuuck.. så vi sitter där, och är lite busiga men då kmr några tågmakafjonger och stjäller på oss, så då förstörde dom våran dag, HAHA! xo<3 men ah sen ser malin en 21 så vi sprang dit och sen så åkte vi hem. bilder får ni sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0