ITALIEN. HEMMA. NY BLOGG.

Hejsan svergie! Vill bara säga att jag är hemma nu! Vi har haft det bäst, men sen fanns det massa saker som gjorde det till dåligt. Men det behöver vi inte ta upp. Men iaf tack för detta underbara läger mina fina vänner ♥ Jaja, mer om italien kommer jag berätta mer om sen...
Åååh, Herregud vad mycket jag har att berätta egentligen. Men allt kan jag inte berätta nu. Men jag kan säga en sak, jag kommer inte ha kvar den här bloggen längre. Jag byter blogg imorgon och då kommer en ny design, bilder från italien och massa mer.
Men nu så ska jag hoppa ner i min saknade säng med min halsont och förskylning och öronont (haha jag har fortfarande lock i öronen och ont i dom sen vi landa :(:( )
CIIIAAOO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0