jag älskar dig.



Detta inlägg vill jag tillängna till min finaste bästavän. Hon är värd allt på denna planet. Hon hjälper mig alltid, och hon finns alltid för mig. Folk brukar alltid säga att vi är de ''perfekta bästavännerna'' och det är vi. Även fast vi är som dag och natt, hund och katt alltså helt olika så håller vi alltid ihop, vi har aldrig bråkat under de 4 och ett halvt år vi känt varandra, vi har alltid stått varandra nära på mer eller mindre sett. Varje minne jag har med henne skulle jag inte byta ut mot någonting i världen. Vi har det sjukaste minnerna ihop, jag lovar dig. Varje sekund jag är med henne är jag lycklig, även fast jag inte visar det. Med henne kan jag klara allt, hon är som en del av mig som en syster. Vi gör allt tillsammans, därför skulle jag inte tänka mig ett liv utan henne. Óm denna person skulle försvinna ur mitt liv hade jorden gått under, bokstavligt. Iaf mitt liv hade gått under. Jag kan knappt klara mig en skoldag utan henne. Jag behöver henne för att kunna leva. Hon fyller upp alla mina dagar med sina korkade kommentarer, hennes skratt, hela hon. Jag kommer ihåg första dagen jag träffade henne, det var i 3an när hon skulle komma och hälsa på för att hon skulle börja i samma klass som mig. Iaf, jag fick iaf vara den första som skulle träffa henne med fröken. Jag kommer ihåg att första intrycket var att jag tyckte hon hade en aaaaassnygg tröja, haha jag har inte berättat det där för henne än, men nu vet hon det... Haha sen så kommer jag ihåg första gången hon var hemma hos mig, vi tog massa fjortis bilder och skrattade och knasade oss, haha! synd nog hittar jag inte dom bilderna som togs då, men jag kan tänka mig hur dom ser ut.. Hur som helst. Denna person är en sån underbar person, en bra person, en viktig person för mig. Jag tror att hon och jag är ett föralltid, eller nej jag vet. Jag kommer iaf aldrig släppa henne. Hon är min bästavän. Malin Rydberg.

Jag älskar dig bästavän.




Kommentarer
Maaalin

Vi föralltid, det vet du !

Vi sitter ihop, syster.

Jag älskar dig <3

2011-02-17
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0