muffins




-jag tror jag ska bli bagare.

Hehe, de här goda choklad muffinsen gjorde jag helt själv idag. Känner mig stolt. Men nu har jag lite ont i magen för har ätit typ 3,4 stycken plus jätte mycket smet, hehehe... Men gott var det!

Hoppas ni har haft en fin alla hjärtans dag föresten, själv har jag haft en okej. Fast juste vet ni jag vann på trislotten 50KR!! Yeey, det är det högsta jag vunnit! haha lite roligt det första jag sa när jag vann det då skrek jag, Jaaa det här ska jag köpa godis för.. Nej jag är inte godisberoende.. Jaja, kul var det iaf. Hejhopp nu så ska jag sätta på en film och sen lägga mig och sova. puss


Kommentarer
tiidan.jimsroad.com

va goda de ser ut!

2011-02-16
URL: http://tiidan.jimsroad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0