i don't wanna play a game



Hej '')
Vill bara säga att jag vet att jag är dålig på uppdatera, men har som vanligt några anledningar till det.. 1. Skolan tar livet på mig, så har inge ork kvar när jag kommer hem från skolan 2. Gympan tar ju såklart tid nu eftersom jag har börjat igen 3. vet ja inte?? Haha, ne men asså skolan tar slut på mig... Så har inte haft orken, och desutom har jag inte haft en endaste dag som jag inte har gjort någonting, jag gör saker HELA TIDEN... jobbigt jöö! Men nu börjar jag bli ganska oseriosly så vi säger godnatt, så ses vi tomoooorroow.

^^

Kommentarer
elin pettersson

wow snygg :D<3

2011-01-25
URL: http://elinbanaan.blogg.se/
Anonym

fin design på bloggen. Du har skit snyggt hår skulle göra vad som helst att ha sådär långt. :) Jag har också en blogg men är inte så bra att uppdatera, jag vet inte vad jag skall skriva om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0