skolios!

Hej på er alla!
Nu så tänkte jag snart hoppa in i duschen, men jag tar ett litet blogginlägg innan. Träningen gick iaf inte så bra, hade jätte ont i min skolios och för er som inte vet vad det är så är det att min ryggrad sne. Och sen så gick det inte bra överhuvudtaget på träningen, men man får väl se det possotivt?! okej det finns inget possotivt. Men iaf! Man har dåliga dagar, och man har bra dagar. Och ja hela min dag har faktiskt varit dålig, orkar inte gå in på detaljer men ja ni fattar säkert. Men nu så ska jag hoppa in i duschen!

Btw idag är den sista dagen jag har kort hår och halva dagen imorgon, FÖR ATT IMORGON SÄTTER JAG I MIN HÅRFÖRLÄNGNING :D:D Wiho!

byee !


haha så ser min rygg ut ungefär..



Mobba inte bilden. Bye short hair...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0