Träning

Hej på er!
Nu sitter jag här nyduschad, träningen gick ganska bra! Fast jag var bara otroligt trött! det märks att jag har tappat mycket på de här 2,3 senaste måndaderna. Jag har ju haft uppehåll, men nu så kör jag igen! det känns faktiskt otroligt skönt måste jag säga. Nu känner jag mig inte så lat längre och nu har jag alltid nått att göra. Så de är bra.

Imorgon så ska jag in till norrtälje efter skolan med malin. Jag ska till frisören och de ska kolla vilken färg på min hårförlängning jag ska ha, sen så beställer dom det. Wiho, sen så sätter jag i det den här veckan eller nästa vecka!:) Sen så ska jag kolla på ett par träningbyxor oxå!

Men nu så ska jag kolla vad jag ska ha på mig imorgon, sen så ska jag gå och lägga mig och kolla på the backup plan!

Godnatt!

<3

Kommentarer
elin pettersson

fina bilder :)

2011-01-20
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0