thuns

HEEJ!
idag spenderades dagen på thuns med mamma, matilda, robin och min faster och kusin. Mycket trevligt. Det var inte direkt så som jag hade tänkt mig där.. men jag hittade iaf en t-shirt, och 4par tights. Lägger upp bilder på det imorgon om jag hinner.. för imorgon ska jag ÄNTLIGEN vara med bästa malin. Jag säger verkligen äntligen för vi har inte varit med varandra sen första helgen sen skolan sluta :s sjukt asså. Förra året på sommarlovet, var vi med varandra i stort sätt varje dag. Men nu så måste jag planera lite.. Puss!
malin kommer du ihåg?
HAHAHAHA! ett utav de galnaste minnet med dig asså.

Kommentarer
LIENE

sv: Finns ingen mening med midsommar. Det är bara en tradition=)

2011-07-03
URL: http://lienes.blogg.se/
MAJLIN

Hahaha, kommer aldrig glömma :D Haha "jag ser inte, flaggan är i vägen"



LOOOOOOOOVE YOOOOOU <333333333

2011-07-03
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0