visste du att?

1 sak ni kanske inte visste om mig.. fast jo.. Det visste nog, men iaf.
Jag måste lyssna på minst en justin bieber låt varje dag, jag får panik annars. Helt sick. Fast jag var värre förut.. då var jag tvungen att somna till hans låtar också.. höhöhöhö! Och det var samtidigt som när jag åkte till kreta. Så ni kan ju tänka er. Jag hade med mig 2tidningar om han, 1bok, alla hans låtar på mobilen, huuur många videosar på han som helst, videosar där han bara pratar, videosar när han dansar.. behöver jag fortsätta ? ;) Haha. okej jag erkänner jag gaaalen
den här kollar jag på varje dag.. hehe! fast jag är tvungen ha hörlurar nu när jag lyssnar på den, för min familj typ dödar mig annars... dom kan den utantill , uuups ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0