sjuk igen.

världens finaste.
-
Hej snyggingar!
Nu har jag precis pratat med min älskade vän Malin. Fysatan, vad jag har saknat henne. Jag har inte träffat henne på mer än en vecka. Men det ska ändras på, vi kanske ska fira midsommar tsm för sen i helgen drar hon iväg på fotbollsläger.. så då kmr hon vara borta igen ''/ Men vi har bestämt att efter när hon kmr hem så ska vi flytta till varandra ;) okej, nu får jag inte berätta alla våra planer.. Men idag så har jag iaf hunnit träffa Steffi en stund, vi åkte till gunsjön och solade, lyssna på musik och bara tog det lungt.. Jag är ju sjuk så jag ville inte bada. Inte kul asså förskyld, ont i halsen och ont i huvudet KUUUUL !
Nej nu får jag sluta skriva för malin ringer väll antagligen upp igen snart. Hejhopp!

Kommentarer
Alexandra

haha söt bild på Malin, och krya på dig KAjsa!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0