en lång fullproppad dag !

hejhopp (:
förlåt för dålig uppdatering.. men jag har haft fulltupp! jag vet att
man inte ska skylla på saker, men den här gången måste jag faktiskt göra det ,
men ja, jag kan väl berätta lite snabbt om dagen

jag vakna klockan halv 12 ! omg.. jag brukar aldrig vakna så sent! rekord ! :D:O
hah, men iaf sen så städade jag en massor, bland annat på mitt rum -.-
sen så åkte jag och mamma, ida, matilda in till norrtälje och handla.
mamma köpte en borste och massa godis till mig.
och matilda fick en foundation och en hårborste ..
okej det här måste jag berätta, kolla jag fick välja mellan smink och godis
gissa vad jag tar jo godis såklrt . asso jag är nog sockerberoende ! :S
menmen, ah sen när jag kom hem fortsätte jag städa. och blabla sen så satt jag upp
studsmattan, så jag hoppade lite med mina systrar och min bror <3
sen så nyss så har jag cyklat 3km med mamma o systrarna,
fast dom gick :P

hah, har inte berättat allt men pallar inte det.. :)

PUSS TILL DEJ SOM BESÖKER MEJ!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0