härlig dag !

hejhopp (:
imorse trodde jag att det skulle vara trögt att gå upp , eftersom
vi har haft lov, men det förvånads värt inte så svårt, självklart
var jag ju otroligt trött och så , men jag piggnade på mig fort ;)
men iaf skolan var rolig och inte så jobbig .
efterskolan gick jag runt lite med steffi, jennifer, kajsa o alice.
trevligttrevligt, men sen så gick alice&kajsa hem till kajsa.
så jag&jennfier&steffi gick till ''kolabäcken'' .
senare åkte jennifer hem, och jag o steffi gick hem till henne.
och så var vi där och lalala.. :d sen hämta mamma mig.
och när jag var hemma hoppa jag studsmatta med min syrra.

och nu har jag kommit hem efter en låång cyklingtur,
och mammsen o systrarna gick.. fast matilda stjutsade mig lite.. :P

lite bilder från idag :)







Puss till dej som besöker mej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0