trööööttt

hejhopp,
nu har jag kommit hem och har duschat och har hårinpackning i nu!
idag i skolan vare väldigt najs, fett flumm det var .. :)
men iaf efter skolan åkte jag hem och fick skynda mig som bara
den , och åt sedan drog jag ner till bussen till gympan.
på gympan gick det inte alls bra.. ''/
hade ont överallt och allt gick piss och det gjorde inte bättre utav
att jag fick huvudvärk , buhuhu stackars mig ..
men nu känner jag mig mycket bättre! ;)

så nu så ska jag ta hand om mig själv, och kocka nudlar (Y)

PUSS TILL DEJ SOM BESÖKER MEJ!

- jag o steffi !<3
btw om ni undrar vrf jag inte skriver så ofta ,
är det faktiskt inte att jag är lat, utan
det är att jag inte är hemma så ofta när det är skola,
och då har jag inte ngn data. så sry men det finns inte mer jag kan göra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0