GRATTIS ÄLSKADE DU!


Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år,
ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva ut i hundrade år!!!!

GRATTIS MIN FINA VÄN!
NU ÄR DU 14 ÅR, WOHO! fast nu kan vi inte säga att vi två är dom ända 13åringarna i våran klass... :(
menmen, du är bäst ändå. Jag har känt dig i ungefär 1år och 5månader nu, och det har varit några av mina bästa månader. Det känns som om jag har känt dig hela mitt liv.. Du är så underbar! Du har aldrig svikit mig, du har alltid stått vid min sida och stöttat mig och det vill jag tacka dig för. Ha en super bra dag. Jag älskar dig Alexandra Näslund <3

Kommentarer
alexadra

Jag älskar dig, du är bäst <3

2010-12-12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0