varit på sjukhuset hela dagen....

Hej.
Har inte haft en sån bra dag idag, den började med att jag känner mig jätte yr på morgonen och så när jag ska gå toa märker jag att jag håller på att svimma så jag skriker på mamma men då märker jag att jag är ensam hemma, PANIK?!  och sen så svimmade jag.. Usssch det är så hemskt. Men sen när jag vaknade upp så började jag stört böla för jag hittar inte någon telefon någonstans, ÄNNU MER PANIK?! Så jag ligger där på golvet men tillslut hittar jag en telefon så jag ringer mamma. Och pappa kommer hem och då åker vi till vårdcentralen, för att då märker vi att jag hade slagit i höften när jag hade ramlat. Så då åker vi dit och ska kolla varför jag svimmar (har svimmat flera tusen gånger) så då får jag gå in och ta stick i fingret och sen satt dom på mig massa sladdar och tog massa saker i munnen och i öronen på mig, okej det låter helt sick men aa. Sen fick jag åka till sjukhuset för att ta fler stick i fingret, jag vägrar ta i armen så det var typ därför.. men sen när vi åker dit så säger dom att jag får ta dom på måndag ist. suck ... nu får jag gå runt och vara närvös.. Och juste sen visade sig att jag hade borelia också ni vet när man har haft en festing och det har blivit inflimerat eller nått sånt?!fast det var inte därför jag svimmade men iaf nu måste jag äta pencelin. Så jag har varit på sjukhuset hela dagen. INTE KUL! usch fast det roliga va att igår satt jag kajsa och matilda och pratade om mina svimmnigar och så, haha.. okej det är inte kul. Det låter säkert astöntigt men att svimma är den hemskaste känslan som finns.  Nu orkar jag inte skriva mer , jag är sjuk :(

Kommentarer
F

Gumman då!! Vad hemskt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0