baajjjjjjs !

aaaah , nu är jag galet arg !
jag råkade ta bort alla mina bilder på datorn , och
det är över 200 bilder, man bah FAIL !! och så kollade
jag i papperskorgen , men nej det funkade inte heller
så nu kommer det inte finnas mke bilder kvar.
som tur hade jag inte raderat alla bilder från mobilen så jag
får ladda upp dom jag har på mobilen. 

men mamma räddade mej , hon fixa popcorn till mej .
annars så skulle jag sparka sönder datorn så arg jag är nu.
fast popcornen lugnar ner mej , haha asso jag är inte normal !

asso det blev asmupppat inlägg men aja skit samma :S <3

PUSS <3


Kommentarer
jennifer

Haha, du och dina beroendeframkallandeumör.om den gör, den äger allt och allas humor u :) <3333

2010-02-22
URL: http://msje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0