haha :D

idag så var det värkligen sjuukt roligt ! :D
iaf det var frilufsdag *stavning* idag, ah och jag olivia
jennifer o malin åkte skidor ! asso jag o jennifer
hade bara gjort det en gång, så jah ni kan ju tänka
er hur vi såg ut i början ! XO <333 ah så i början sög
vi, men sen efter några åk, blev jag bäst ! asso seriöst
jag var asbra , höhö ;) <3 hah , och det roligaste vah
att jag o malin tävlade mot olivia o jennifer, fast vi sa
aldrig det förens jag sa det efter jätte länge, och då visa det
säg att dom hade tävlat mot oss också xd <3 gaha ! ;D
och shiit jag åkte en svartbacke :O asso det härligaste
är ju att göra störtlopp, hihi jag gjorde det hela tiden ;D
ja, och hur många gånger jag ramla , behöver vi nt ta upp (a'<3
aaah, och liften behöver vi nt heller prata om , jag säger bara
FAIL !
 och aah, malin och jag fick stjäll minst 3 gng av liftvakterna ,
haha , malin nästa gången håller vi oss på banan och inte ramlar, 
och dansar o sjunger i liftarna ;D (a'<33

men ah det var sjukt roligt , 
jag älskar er flickor ! <3




haha, det är jennifer i röd, vit jacka där , hon har precis ramlat i liften xd <3333

 



Kommentarer
Anonym

verkligen stavas med e inte ä, lär dig stava...

2010-02-03
Olivia

haha, det var bääst idag :) <3

2010-02-03
Jennifer & Miccan

det ägde sönder, hahah vilken bild :) (L)

2010-02-03
URL: http://msje.webblogg.se/
Tommyfreya

Hi, nice site! Keep up the good work!

Tommyfreya

Hi, nice site! Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0