jag ser ut som en hamster !

hejj :P
idag så vaknade jag med ett berg på ena kinden !
jag opererades ju igår , så kinden hade svullnat jätte mkt
under natten , INTE KUL.. -.- så när jag kollar på mej själv i speglen
så blir jag typ rädd för att jag inte känner igen mej själv !
asso jag ser ut som en hamster, bokstavlingen ..
assoooo åååh.. det här är inte kul .. och ikväll så
ska jag på rialadiskot . men jag får väl försöka vänja mej
med detta i någon dag . jag vet inte hur länge kinden ska
vara så här stor.. men ah , steffi o pride ska sova över hos mej
idag , och det blir flumm :D fast jag får inte anstränga mej
med nånting, så det är feeeett boring !!!!!


ungefär så här ser mina kinder ut nu -.-

PUSSPUSS ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0