sry ..

sry för dålig uppdatering ,
men denna helg har jag gjort så mkt :P

jag kan berätta lite om lördagen :d
ah, jag vaknade vid 11 tiden, så då gick
jag upp o åt frukost, sen så klädde jag på mej
dt fick bli dt här


ah, men sen så sminka jag mej o blablabla.. :P
sen så åkte jag o mamma in te norrtälje ,
o handla lite åsså hämta vi martin :)<3
o juste mamma skrämde livet ur mej påvägen dit ! :O
kolla vi åkte såhära , o då var dt en polisbil bakom oss
så mamma bah, ah nu så har jag åkt för fort så snuten är
bakom oss, jag bah
- VAAAHHH ? :O shiiiit, stanna bilen mamma !!!
också fick jag hjärtklappning o allt,
men sen så börja mamma skratta, så jag bah ah kuul.. -.-
asso aah, dt var hemskt ! :O xd<3

ah sen när vi kom hem så gjorde jag nt så mkt ,
senare så åkte jag te kussarna o åt godmat o blabla,
dt var iaf fett mysigt ! :)<3


ja, dt var dt , berättar senare om dagen idah,
för nu så ska jag kolla på en annan del av köping !
TOBBE ÄR BÄST !

KISSES<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0