eclipse

jag säger bara, att jag är ännu mer kär i edward nu!
omg, eclipse vad så sjukt bra! om ni inte har sett den, SE DEN :D



kan berätta lite om igår,
jag åkte hem till steffi, var där ett tag sen så drog vi till norrtälje, och träffa Phailin där,  så gick vi runt lite och hämta ut ett paket, och sen så hämta vi ut biljetterna till bion, sen gick vi runt lite och kolla lite på kläder. sen så gick vi till bion, och sen så kollade vi på min älskling (edward) :D ehm, ah efter bion så gick vi hem till phailin , och var lite med bagge och sam. sen drog jag och steffi hem , och ah sen så hände det inte så mycket .
sjukt kul dag iaf..:) och juste träffade sötaste bella där på bion oxå :)<3




haha, bilder från igår!
jag vet, jag ser helt weird ut, men steffi är sööt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0