myrorna går mot anfall! :O

hejdäär,alla som har sovit gott i sina sköna mjuka sängar som inte har haft myror och spindlar på sig!!
som sagt jag och jasse tältade ju, men sen så vaknade jasmine klockan halv 10 typ,  och typ skriker och är en galen arungotang, och väcker mig och säger att det är fullt med myror i hela tältet!! och sen visar de sig att det det är två spindlar där också, PANIK?! så vi går till attack , elr myrorna gjorde det först, men vi vinner iaf striden och dödar alla!! yeah, vi var fett modiga! ah men nu så har vi skakat ut allt som låg i tältet och gått in ist ;)
hihihi (a)

Kommentarer
julia

sv: idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog bara slappa och packa inför stockholm resan imorgon :)

Ska du göra idag? :D

Kram//Julia

2010-07-21
URL: http://pinkstreet.blogg.se/
julia

sv: okej det låter la skoj ;)

Kram//Julia

2010-07-21
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0