sjuk.

hejdär, min morgondag var lite sådär kaos idag.. kan berätta lite för er
jag vaknade och kände mig helt ok, men sen så när jag ska äta frukost så börja jag må illa så jag går in till toan, och så blir det ännu värre.. jag börjar känna mig skakis, och känner mig alldeles svimfärdig, ja ni som har svimmat förut förstår ju känslan, sjuukt äcklig är den iaf!ah så jag lägger mig iaf på golvet, och tänker nu kommer jag dö, hehe. men så kommer sara in och hjälper mig, ger mig vatten och så, och jag skakar ju som bara den, så det gick ju som det gick att dricka vattnet. men sen så la jag mig och kollade på katten gustav, haha.
sen så låg jag där i sängen halva dagen.  skulle ju ha varit med kajsasötnosen, men det gick ju inte. :/

ah, jag är så trött nu så jag vet inte vad jag skriver, så klaga inte om jag skriver fel! :)


2bilder jag tog igår, fiina vahhhh???


 


Kommentarer
Sabine

krya på dig!

2010-07-23
URL: http://enibas.blogg.se/
MAALLIIIN

Men gumman !

Du får inte vara sjuk, saknar dig ju <33333333

2010-07-23
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0