tråkigt


FAVORITERNA

Glass: Dajmglass, tror jag:)
Musik: bra musik
Färg: Rosa
Film: Breavheart, armageddon
Språk: italenska? nej jag vet inte
Länder: Turkiet(L)
Städer: helsingborg, göteborg,stockholm
Skolämne: rast
Mat: mamma och pappas, hah
Sport: gymnastik ofc! (a)
Såpa: kollar knappt på tv..
Tv Program: samma som den övre
Efterrätt: Kladdkaka
Band: ?
Idol: Robert Pattinson
Klädesplagg: inget speciellt
Affär: gina, bikbok?
Kex: jag vet inte vad de heter?
Chips: saurckrem (mobba inte stavning)
Läsk: Fanta exotisk, cola
Drink:  tommy och jerry
Bil: haha kan inga namn typ på bilar
Egenskap hos annan människa: omtänksam,  en som man kan lita på
Modell: ?

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: bajskorviska
Skolämne: alla
Mat: ärtsoppa, suchi
Affär: Britts mode, ´hahahaha
Artist: bajskorv
Tv Program: bajskorv
Filmer: skräckfilmer
Egenskap hos annan människa: Falska människor och folk som ljuger


Kommentarer
josefine

Första inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA ligger uppe i bloggen. Vad tycker du? :)

sofen *foto-vardag*

SV: tack så mycket :) gjort idag då? :)

sofen *foto-vardag*

SV: Jobbigt :c Jag har shoppat massor! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0