GRÖNALUND!

nu kommer bilder och  från i tisdags när vi var på grönalund :)

ni får nöja er mer bilderna, dom är tagna med en vanlig kamera :P

-jag & bästavän ( på väg dit )

-strattkammaren (?)

- hahahaha

- hahahahahaahha

- lustiga huset

-lustiga huset

- jag

- ja du ?

- bästavän & jag

-jag älskardig<3

- malin och alexandra <3

-maja

-maja,jessica,malin,jag,alexandra HAHA FLUMBILD :)

-Sötnosar

- jag och alexandra bby <3

-jag och bästavän

- HAHAHAHAHAHAHHA

- Malin o Tobbe

-jag o tobbe ( Igga mig )

-malin, jag, alex<3


-malin o alex <3

-fråga inte..

okej, nu räcker det med bilder , det var iaf det roligaste på länge! :D


OCH NI ANAR INTE , JAG ÅKTE FRITTFALL !!!! OCH INSANE !!!! OCH EXTREM !!!!
aassoo fatta jag tycker nyckelpigan är läskig , och så åkte jag dom tre läskigaste!!
tack alla underbara som gjorde så jag vågade åka allt ! ah men ah jag dog iaf i frittfall och insane och exttrem,
så nu är jag ett spökee , bara så ni vet :)


Kommentarer
MAALLIIIN

Jag älskar dig bästastevän <3

2010-06-09
URL: http://uwdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0