idag , igår! :)

hej hopp :)
nu ska jag berätta om förregår och igår :P

förregår
jag åkte till gympan och träna, men vi var bara 7 st så
vi fick sluta en timma tidigare, så jag åkte hem te jasse,
och när vi var där så duscha vi och klädde på och och så,
sen så åkte jag och hon o hennes kompis och kolla på bio,( alice i underlandet)
den var helt okej!, den var ju bra och så men asmysko :S
ah men jallafall den slutade typ 11 typ så vi åkte hem te jasse,
och jag o jasse var uppe hela natten, vi gick och la oss klockan 7 på
morgonen, haha ! fy vilken galen natt asso, så himla kul asso!
detta måste vi göra om jasse!:d det blev många skratt, prat, kuddkrig,
datan, mobiler, ringa några, jaa och helt sjuka saker :D <3

Igår
jag var ju fortfarande hemma hos jasse, och vi sov från 8 te 1 eftersom
vi hade varit uppe hela natten, haha! men senare på dagen åkte jag
hem och åt god mat, och sen på kvällen kolla jag på 2 filmer
som jag skrev igår, ( flickan som lekte med elden, och den 3dje från den där serien)
filmerna var sjuuuuukt läskiga, jag satt under ett täcke och typ klängde
på tim, haha! xd

men men jag rekomenderar dom filmerna!:)


den här bilden tog vi klockan 2 på natten! :)



dom här 3 bilderna är tagna 5 på morgonen xd<33



HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0