JAG ORKAR INTE!

Jag orkar värkligen inte med någonting just nu... jag vill bara bort härifrån och slippa all stress och press jag känner dygnet runt just nu. Alla frågor om varför är jag på så dåligt humör får mig att mår illa,, jag bryter snart ihop. Ta mig bort härifrån . Låt mig komma bort från den här tiden. jag hatar det här.

 
Orkar inte skriva mer idag. Imorgon så åker jag till Vänersborg iaf.
Hejdå.



Förlåt hur jag har betett mig den sista tiden, men jag orkar inte spela glad längre.
Jag älskar er.
Mamma, pappa, syskonen, vännerna!

Kommentarer
Malin

Vännen, jag finns här för dig hela tiden och förlåt om jag är jobbig men jag blir så rädd att förlora dig ! Jag älskar dig bästavän <3

2010-11-25
URL: http://uwdrom.blogg.se/
sannalitens.blogg.se

Svar: :) Idag ska jag jobba hela kvällen, vad ska du göra? Kramar :)

jussadussah

Kolla in på bloggen om du blev veckans blogg! ;d

Bli inte ledsen om du inte vann, kommer mer tävlingar o så :)

Puss!

jussadussah

Skönt med helg? ;D

kram

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Från Åhléns =) kram

SIEL

första advent idag! hoppas allting är bra med dig? :)

Alexandra

Kajsa gmn! <3

Du ska veta att du betyder jättemycket för mig och jag finns alltid här. Alla har vi motgånger och du kommer klara det, jag kommer finnas där med en hjälpande hand fall du behöver, du har alltid funnits för mig och nu finns jag där för dig. Kajsa glöm inte att du är helt sjukt underbar och är en sån jävla fin vän!

Jag älskar dig gmn <3

2010-11-29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0