Kvällen

Tjena snyggingar!
hela kvällen har jag umgåts med min syster, mycket kul! fast lite bråk som vanligt haha!! vi har blandannat haft brottningsmatch på skojj, men det slutade .. ehm ja seriöst he-he! sen så åkte vi upp till mormor, för dom har varit utomlands så jag fick en mascara, en parfym, ett armband och en hudkräm! thihi jag har väärldens bästa mormor :D Jaja, nog om det! nu har jag och matilda kollat kläder tills imorgon (hon fick välja) så snart ska jag väl gå och lägga mig och läsa, behöver värkligen det.

Ha en fin kväll nu, elr ni kanske sover? jaja, nu ska jag sluta skriva . HEJDÅ!

hmm..

Kommentarer
Yasmine

Jag sitter och svarar på kommentarer :)

Haft en bra dag?

i s a b e l l - fotografering

Allt bra idag? :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0