HELVETESKITPISSBAJSDAG!

Ja, ni kanske märkte på rubriken att jag inte har haft världens bästa dag idag. otursdag om jag ska förtydla det, vilket jag säger VARJE dag att jag har! men jag är en otursmänniska. Iaf skolan gick väl si sådär.. Fast mycket flumm med Alex och massa kul. men alla lärare var helt cp i huvudet. Så ja.. vad mer, nu så ska jag plugga hjärnet, har ett vad med alex och kajsa att vi ska jobba asbra nu till jul, eftersom då sätts mina betyg. GAAAASH! Men men, ni får hare bäst! och från och med nu så ska jag bli bättre på blogga, och skriva roligare inlägg..
Så det gillar vi! Puss


Jag just nu, ilinndrad i en filt framför brasan! Tänkte ta en varmoboy nu åxå! Det är mysigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0