nytt i garderoben

jag har ju sagt länge nu att jag ska ladda upp vad jag har köpt, men det har aldrig blivit av.. men här har ni lite av de som har köpts den senaste månaden. jag kommer inte lägga upp allt för jag kommer inte ihåg allt som jag har köpt denna månad, det ar varit så mycket. menmen här kommer de :p:p






halsduk - gina
tröja - gina
skor - kommer inte ihåg (?)
jacka - stadium
hylla - ikea, tror jag (?)
jeanstights - gina
tröja - gina
affish - marknaden
svart linne - gina
3 par trosor - gina
mössa - marknaden

haha väldigt mycket på gina , men jaja! och skorna är skitiga jag vet, men bilderna är tagna idag så dom har hunnit blivit smutsiga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0