Snööö..

Hej!
jag vill bara säga att jag älskar snö, men när det gäller bussar när det är snö så hatar jag det. Imorse när jag gick till bussen, så kom den inte! för den hade fastnat, så jag fick skjuts av en annan men sen så kom den och blablabla -.- och sen så kom jag till skolan, och dagen gick jätte sakta.. och sen nu så kan jag inte åka till pride för det går inga bussar !!!!

Så för min del blir det sitta hemma och äta godis och kolla på tv. fast det är ganska mysigt de me. men ändå! jag vill ju vara med pride!!


OKEJ, HELT RÖRIGT TRÅKIGT NEGATIVT INLÄGG! MEN SÅ FÅR DET VA IBLAND. HEJDÅ

idag fyller jess år, GRATTIS IGEN! =)

Kommentarer
Jess

Tack så mycket...IGEN :D <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0