sooorry.

Hejsan allihopa!
ursäkta för dålig uppdatering idag, men jag har verkligen haft fullt upp! Men nu så har jag dushat och äntligen kan ta det lungt så då tänkte jag skriva lite. Jag håller iaf på med att beställa hem en fotobok och lite grejs! hur nice som helst? har velat haft det jätte länge men det har aldrig blivit av?, men nu så =) Sen så har jag tänkt på om jag ska göra om lite i mitt rum, lite nya möbler och så.. det vore ju perfa! jag har kollat lite och jag har hittat en säng och ett skrivbord och lite tillbehör som jag vill ha. Så det ska jag väl försöka fixa :p
nejmen nu så ska jag fortsätta med fotoboken PUSS<3

den här tänkte jag bland annat ha i min fotobok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0