underbar helg

vill bara säga att jag har haft en underbar helg..

fredagen så var jag med malin och hade det SJUUUUKT kul!!
sen på lördagen så var jag i täby med mamma och shoppade, fick med mig en tröja, ett linne, jeanstights, jacka, skor och en hylla med hem, sen så skulle jag ta hål i öronen också, men jag vågade inte och så var man tvungen att beställa tid och det hade vi inte gjort! menmen jag ska ta hål snart :D sen på kvällen så åt mamma&pappa&storebror och mina kusiner ute, det var super gott.
sen så idag så har jag inte gjort någonting, bara slappat! och tagit upp min hylla som jag köpte igår! det blev asnajs.. =) lägger upp bilder på allt jag har köpt sen när jag har hittat kamerasladden :p
jaja vad har ni gjort i helgen?

*bildlöst inlägg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0